fredag den 1. april 2011

JA! Jeg vidste det! Jeremy Brett var Biseksuel!


Den allerbedste skuespiller, der spillede Sherlock Holmes var virkelig også til mænd!

(ja jeg elsker homoseksuelle og biseksuelle mænd de er så søde xD)




okay jeg kedede mig lidt i dag, og tænkte at jeg lige ville prøve at finde My Fair Lady på film fra 1964 på internettet, og fandt ud af at en meget ung, og vildt nuttet Jeremy Brett var med i filmen! og dermed fik jeg da lige lyst til at se hvilke andre film han har været med i, så var det en tur på wikipedia, hvor jeg så læste at han faktisk var biseksuel!


Jeg fandt da også ud af nogle andre spændende ting om min lille ynglingsskuespiller, som f.eks. at han faktisk først hed Peter Jeremy William Huggins (født 1933), og var søn af en Lord Lieutnant of Warwickshire, og arving af Cadbury chocolate family. Det må være et fedt stamtræ gætter jeg på O__o


Men han blev nødt til at ændre sit navn, eftersom hans far mente det gik ud over familien ære at hans søn blev skuespiller, så dermed kom han til at hedde Jeremy Brett.


Jeremy giftede sig første gang med skuespillerinden Anna Massey i 1958, men de blev skilt igen i 1962 fordi hun mente han vragede hende for en anden mand...


Derefter blev han gift igen med Joan Sillivan Wilson i 1976, men desværre døde Joan fra ham, i 1985. Men Jeremy kunne dog stadig støtte sig op af sin elsker skuespilleren Gary Bond.


Men desværre var det alligevl meget svært for Jeremy at optage Granada serien "The Return of Sherlock Holmes" efter hendes død, og han begyndte at få problemer med at styre sine store humørsvingninger, som til sidst endte med at han blev indlagt og fik diagnosen Manic-depressive (manisk-depression).

Han blev så behandlet for dette, men han vidste at han altid skulle leve med det resten af hans liv. Han blev dog ved med at spille Sherlock Holmes, men det kunne let ses at han ikke havde det så godt, han begyndte at bevæge sig langsommere og tog på i vægt.


Men det var ikke det eneste han fejlede, han var også blevet født med et for stort hjerte, faktisk var det dobbelt så stort som normalt, så han havde tit store problemer med at trække vejret og måtte få en iltmaske efter hver scene de havde indspillet, hans eneste kommentar til det var: "But, darlings, the show must go on".

Og showet gik videre lige indtil han døde af hjertesvigt den 12. September 1995.

















2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åhåhåhåhå, cool XD
Læste dog ikke det hele, men COOL alligevel.

silleren sagde ...

tsk tsk... det er jo meningen du skal læse det altså... der var nogle ret spændende facts om ham syntes jeg xD