onsdag den 27. april 2011

Jep... Næste skridt I "The making of a fursuit" xD




Ja som sagt, er lige nået er skridt videre i at lave mit eget fursuit videre, for sidder jo stadig lidt fast i sunny's >< Så jeg afprøver lige nogle ting før jeg kommer til at gøre det på hendes, så kan det går galt for mig selv, og gå godt for hende ^^

Tja... først og fremmest... har jeg fået lavet en slags "duct tape dummy" af hovedet, så bliver det meget nemmere at skære pelsen til, faktisk regner jeg med at jeg til sidst ville kunne sy det sammen og bare sætte det over hovedet og lime det fast... hehe glæder mig... ^^




Duct tape dummy'en er at jeg taper hovedet (eller i de fleste tilfælde ens krop hvis man skal lave et fullsuit) og taper det ind I noget almindeligt tape, (jeg havde så kun noget gennemsigtigt noget så ^^ (tja det virkede da rigtig godt anyway). Nå men så skærer jeg det bagefter af, og I flere dele så jeg ville kunne bruge det som skabeloner til at skære pelsen, skide smart xD

Ingen kommentarer: