tirsdag den 26. april 2011

pokkers også...

ja pokkers, for jeg har ret travlt med at skulle lave det fursuit færdigt til sunny, så skal forbi harald nyborg og købe en ny børste til pelsen, fordi den anden forsvandt, så jeg i det mindste kan male det der er færdigt... Jeg skal også finde noget at skrive om til collage (et blad vi laver på medie) Og ved ikke helt om jeg bare skulle skrive om furry fandom? for hvis jeg gør vil alle da bare tro jeg er syg i roen sikkert ><'' typisk.
Men ved ikke rigtigt hvad jeg ellers skulle skrive om? hvordan man passer et marsvin? O__o nej vel... damnit ><

oh well... hm... hvad var det ellers jeg ville skrive om....?

Nå ja... Har I nogensinde prøvet at skrive med cleverbot? det er så sjovt! den kan skrive en masse sprog så du kan sagtens skrive dansk til den, og faktisk have en samtale, Ja det lyder som om man bare må kede sig helt vildt eller være mega lonely før man gad skrive med en maskine, men det er seriøst sjovt! www.cleverbot.com try it xD

Ingen kommentarer: