mandag den 25. april 2011

WTH!! Fursuit ^^''

Why the F*** won't this frickin thing allow me to post a picture on my F******......... Oh wait... Sorry ^^'' Just slow at loading ><

So now here comes some pictures of the fursuit heads I'm making for me and my friend ^^

Yeay I got the ears ready ^^

Men... Jeg skulle lige have tape på hovedet inden jeg satte dem på, men skal først have min veninde til at prøve hovedet inden jeg laver videre, er nemlig lidt usikker på om man kan se ud af højre øje ><'' DOH FAAAAIL!


Tja men det er da blevet mere... smooth når man har tapet den ^^

Så er jeg jo så kommet så langt med min egen... lidt nederen at jeg er nået længere med mit eget fursuit når det andet SKAL bruges den 7. Maj ><

Haha se på den grimme tunge xD

UH jeg fik jo også lavet hendes hale færdig, eller okay næsten, den skal jo også males og det kan jeg så heller ikke gøre før jeg finder mig en ny børste til pelsen >< den anden er nemlig sporløst forsvundet! Spørg mig ikke hvordan...



UH her er vores lille Nullertrold -^^- Guchiguchiguchiguu *babysprog* Ja han er jo heller ikke så lille mere, den gamle fyr er jo 5 år for pokker, Uh og bliver sikkert snart far xD
*soo frickin happy!*

Ingen kommentarer: