onsdag den 20. april 2011

Hvad f***** glor du på!? og marsvine unger?

Ja hvem hader det ikke, at stå, gå eller sidde et eller andet sted og så er der en eller anden totalt random person der sidder og glor stift på dig! mega creepy!

Og selvfølgelig skriver jeg om det fordi det skete for mig I toget til Hillerød i dag. Men det var bare flere personer end én, der har stirret på mig... Endnu mere irriterende!

Man begynder også at tænkte på om man har noget siddende på blusen eller noget, det er bare det typiske man gør, men der var intet... hm... Jeg må åbenbart enten være meget interessant at glo på, eller også lignede jeg lort! tja...det sidste passer nok bedst, men derfor behøver man ikke glo!
Først var det en lille pige, hun stod seriøst i gangen af toget og stirede på mig, og da jeg så tilbage på hende så hun ned, og så tilbage igen... Det skete så lige et par gange inden moderen opdagede at hendes datter var mega irriterende og kaldte hende til sig.

Så var der en mand, sikkert omkring 35 år gætter jeg mig til, han gloede også helt vildt på mig! Jeg sad først yderst på sædet i toget, og da hende der sad inderst så gik ud for at stå af toget, satte jeg mig selfølgelig på hendes plads ved vinduet, i håb om at han holdt op med at stirre. Men hans øjne rykkede sgu med! Så det var ikke ligefrem fordi han bare stenede ud i luften! han stirrede simpelthen med vilje i mere end 20 minutter!

Og så var der også bare de typiske mennesker der lige ser op og ned af en når man kommer ind i toget... Er mit udseende virkelig så underligt? Okay jeg har ingen makeup på, mit hår ligner lort, og jeg har shorts og en løs bluse på...
Har de mon siddet og overvejet om jeg var en pige eller hvad? Jeg ved det ikk... Jeg ved i hvert fald at der har været nogle enkelte grupper af piger som har troet jeg var en dreng, men de så mig jo også bagfra... altså vær ærlige.... ligner jeg en beton lebbe eller hva? O__o



Anyway... Der er også nogle gode nyheder... Min storesøsters lille marsvin Mille skal måske have unger med mit marsvin Tot... xD YAY!! det bliver så spændende at se om det går ^^
Jeg ville have sat nogle billeder ind af de to marsvin, men jeg har ikke nogen billeder af dem lige nu desværre -.-'



Ingen kommentarer: