tirsdag den 5. april 2011

Nå... hva nu?

Nå... ja jeg keder mig lidt her på den tekniske skole, vi blev sat til at skulle lave nogle ting i illustrator, men jeg er "færdig" sådan indtil videre, så tænkte at jeg ville skrive lidt i bloggen... problemer er bare at jeg ikke aner hvad jeg skal skrive ^^''


tja... jeg havde en underlig drøm i nat... det kunne jge måske fotælle om... nah... en omgang zombier, og historien om at jeg skulle blive seriemorder, er vist ikke så spændende xD


Jeg burde lave videre på de fursuits når jeg kommer hjem, er bare så doven for tiden (jeg ved bare de fleste der kender mig ville sige "heh for tiden?!" hvis de læste det) ^^


uh jeg skal da også huske om hvornår vi får fri fra teknisk om fredagen, for jeg skal jo nå at komme hjem rimelig tidligt for at kunne nå med toget til Jylland D. 8. april. ^^ det kunne jeg jo bruge noget tid på... nå... sees xD

Ingen kommentarer: