mandag den 4. april 2011

Hvad så? Sker der noget nyt?

Ja hvad nyt sker der fortiden? tja... Jeg var inde og se My Fair Lady for anden gang, men denne gang sammen med en god ven jeg mødte til et furmeet i marts ^^ skide hyggeligt.

Nå ja... og så skal jeg være på Københavns Tekniske Skole de næste 2 uger, jeg glæder mig helt vildt til at se hvordan det går, indtil videre er det okay, men kom selvfølgelig for sent den første dag DOH! ><''
Jeg havde jo været I KBH i teatret og tænkte at jeg da skulle være lidt pænere i tøjet denne gang, så jeg tog da mine højhælede sko på, hvilket resulterede i at man må tage mange små pauser på vej hjem fordi det føles som om ens fødder er ved at brænde op >< og så vågner man jo næste morgen og ser at næsten hele ens fod er en stor vabel AV! jeg havde også fået et stort sår på inderlåret, spørg mig ikke hvordan det kom der? O__o
Men så skulle man jo finde ud af hvad man kunne tage på for at det gjorde så lidt ondt som muligt, hader det so bad -.-' endte med at pifte vablerne, tage hellosan, nogle plastre, et par sokker, og så strømpebukser ud over, og tage min storesøsters aflagte gummisko, som er ca. et nummer for store, men det går sgu xD
Nå men jeg er i hvert fald spændt på at se hvordan jeg klarer mig her på teknisk, det lader til at alle de andre her i klassen også er fra andre produktionsskoler, så man føler sig ikke helt alene, min veninde er her jo også, og nogle af drengene. Så mere tryg bliver man vist ikke ^^
Men er lidt spændt på at se om jeg passer ind, du ved, med hvor god man er til photoshop og alle de andre programmer, jeg er jo ikke så kreativ som jeg jo har været desværre ^^''
Men det allerbedste indtil videre er nok at man får tidligere fri herinde fra, så jeg har masser af tid til at lave fursuit YAY xD Jeg skulle forresten også lave nogle specielle poter og handsker til en der også bor i Greve, det skal da nok blive spændende. ^^

Ingen kommentarer: