lørdag den 16. april 2011

Yes teknisk skole var for fedt xD

Jep som titlen siger, jeg var helt vild med teknisk skole... især fordi jeg fik lavet en t-shirt, to krus og to musemåtter xD nå ja og i realiteten tre plakater (de er bare ikke sådan "rigtige" plakater det er bare almindeligt A3 papir) . Uh ja og så har jeg jo fået en fed lampe med sakura grene på, i fødselsdagsgave og en lille pæn fontæne, så nu har jeg en hylde der kun er japansk/asiatisk inspireret det er sgu skønt xD

Yay her er de skønne ting jeg fik lavet på teknisk, er så glad ^^

Mine pæne små musemåtter ^^ og jep den ene musemåtte er med et logo jeg skulle lave, vi skulle vælge et eller andet job vi ville lave et logo til, så jeg var lige skiltemaler/teknikker for en dag xD og den anden... tja... hvis du ikke ved hvad otaku eller furry er... lad være at spørge xD
Mit design til t-shirten ^^ hehe jeg er altså bare vild med det billede (hehe hver lige lidt selvglad I know xD)

her er de plakater jeg fik lavet

HUMMER!! hehe jeg kunne bare ikk lade være med at lave et krus med min elskede hummer h2 xD

Jeg lavede det her design fra klokken 3 hvor jeg kom hjem til lidt over 12 samme dag fordi den skulle være færdig til at trykke næste dag >< men det gik sgu meget godt ^^ det er min egen vocaloid, som jeg lige har givet en ny frisure ^^''

Min fine lille hylde jeg fik sat sammen ^^


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Den Vocaloid kop er fed :D